Az Adobe Flash Actionscript 3.0 programozási nyelvének köszönhetően látványos animációkat, interaktív tartalmakat hozhatunk létre. Ez a könyv két szempontból is eltér a hasonló témájú könyvektől. Az egyik, hogy nem csupán az Actionscript nyelv sajátosságait tanítja meg, hanem általános programozói ismeretek átadására is törekszik, segít megtanulni, hogy hogyan gondolkodjunk programozóként és kezdjünk neki egy feladat megoldásának. A könyvből megtanulhatjuk, hogy melyek az objektumorientált tervezés és programozás legfontosabb tulajdonságai és azokat hogyan hasznosíthatjuk alkalmazásainkban. A könyv másik újdonsága, hogy bevállalja a 3D animáció programozását is. A tárgyalt témák egymásra épülnek, így lépésről lépésre juthatunk el a kezdőtől a haladó szintig. A könyv utolsó fejezete a 3D animációról szól, itt elkészítünk egy 3D képgalériát és egy 3D játékprogramot is. Ezt a könyvet ajánljuk multimédiával és internetes alkalmazásfejlesztéssel ismerkedő olvasóknak, de bátran lapozhatják haladó Flash fejlesztők is.